کشمش عرق گیری با کیفیت

این محصول سالم و ارگانیک است و در بازرگانی ابادگران عرضه می شود


کشمش از جمله خشکبار مهمی است که برای مصارف مختلف خرید و فروش می شود و انواع مختلفی دارد که بنا به مورد مصرف خریداری می شود.

کشمش این محصول ارزشمند علاوه بر مصرف تازه خوری که سرشار از ویتامین هست مصارف مختلف در صنایع غذایی در کشورمان و دیگر نقاط جهان در پخت شیرنی ، انواع غذاهای مقوی و سنتی ،نان و دیگر فراورده ها ی صنعتی کاربرد فراوان دارد.

از ان جایی که تولید این محصول در کشور ما فراوان هست و همه ساله به دیگر نقاط جهان صادر می شود ، حتی کشمش ضایعاتی کارخانه های صنعتی هم در تولید محصولات جانبی کاربرد دارد.این را بگوییم کشمش مناسب ابگیری مصارف بالایی دارد ،تجار زیادی اقدام به خرید و فروش کشمش ابگیری  به صورت تناژ می کنند و در ادامه خواهیم پرداخت که کشمش مناسب ابگیری چه کشمشی است ، کدام کشمش را ضایعاتی می نامیم ؟و چطور از کجا باید کشمش ابگیری مرغوب را تهیه کرد.

کشمش با کیفیت برای ابگیری چیست؟

از ان جایی که انگور بعد از رسیدن به کارخانه منتقل می شود و در ان جا طی فرایندی بنا به نوع کشمش درخواستی فراوری می شود و در کارخانه بوجاری و دم گیری و شسشو می شود و به جهت صرفه جویی در زمان با دستگاه لیزر در جه بندی می شود و گرید ان تعیین می شود.

گرید و درجه بندی یک مختص محصول صادراتی است زیرا باید براساس استاندارد جهانی باشد و با کارتن های چند لایه و چاپ زیبا بسته بندی شده و به کشور مقصد ارسال می شود.

ولی درجه دو ،سه  مخصوصا سومی کشمش ضایعاتی می گویند ، البته درجات دوم و سوم هم مشتری خودش را دارد و صادر ات می شود و مصارف دیگری دارد ولی به صورت گونی یا کارتن پیچ بسته بندی می شود و در اصطلاحا به ان کشمش سرکه ای و ابگیری گفته می شود.

خرید چه کشمشی برای ابگیری به صرفه است؟

این نکته را در نظر داشته باشید کشمش فقط یک نوع باشد و قند طبیعی یا همان فروکز بالایی داشته باشد.

کشمش های بی دانه افتابی بهترین گزینه و اقتصادی  است زیرا در محاسبه وزنی محصول ،هسته کشمش وزن را بالا می برد که خرید ان به صرفه نیست.

این نکته را از ما یادگاری داشته باشید در تناژ یک تن کشمش هسته دار ،200 الی 300 کیلوگرم ان دانه دارد و برای شما خریداران محترم به صرفه اقتصادی نخواهد بود.

ارزوی سلامتی و موفقیت و سود و منفعت  برای شما 

صادرات کشمش کار برای مصارف صنایع غذایی (قنادی ،نان فانتزی و…)

امروزه کشورهایی همچون روسیه ،عراق ،پاکستان و دیگر نقاط اروپا و جهان خواهان کشمش ضایعاتی کشورمان هستند و چون این کشمش در صنایع غذایی همچون تولید شیرنی و نان ، کلوچه ، شکلات سازی ودیگر کارها  از جمله تولید سرکه و الکل طبی فراوری می شود.

این را هم بگوییم که قیمت کشمش کار مورد مصرف کارخانجات و قنادی ها ،تفاوتی با دیگر کشمش سوپر ندارد ولی حالا ریز بودن و یا برخی دیگر ممکن است فرق کند.

کانال خرید و فروش عمده کشمش افتابی باکیفیت درگز در بازرگانی ابادگران

با توجه به این که همیشه خواهان سود و منفعت شما هستیم و از ان جایی که با کشاورزان و تولید کنندگان فراوانی در ارتباط هستیم و ارسال بار به صورت عمده و کاملا مستقیم به تمام نقاط کشور داریم و بی نیاز از این جهت ما می توانیم محصول با کیفینت از جمله کشمش افتابی مناسب عرق گیری را به صورت تناژ جهت صادرات برای شما تامین کنیم.

بهترین قیمت کشمش افتابی برای عرق گیری و سرکه سازی

مطمئنا شما هم دنبال قیمت مناسب هستید و این را هم بگوییم که هیچ چیز را نمی توان از لحاظ قیمت پیش بینی کرد زیرا همیشه نوسان قیمت وجود دارد و هرچی محصول با کیفیت تر باشد و مرغوب باشد یکم فرق می کند.

در کشمش افتابی ارگانیک مواد افزودنی اضافه نشده است و برای مصارف سرکه سازی سالم تر است .

پیشنهاد ما این است که به سلامت خود اهمیت بدهید.

فروش عمده کشمش ابگیری اعلا و ارگانیک قوچان

در مجموعه بازرگانی ابادگران کشمش افتابی با کیفیت به صورت تناژ خریداری می شود و ما محصول باکیفیت را اتخاب می کنیم.

از ان جایی که سود و منفعت و سلامتی شما را خواهان هستیم محصولات سالم را برای شما تجار و کارخانه دار های محترم تامین می کنیم و اگر خواهان محصولات سالم هستید می توانید در قسمت تماس با مشاوران ما ارتباط بگیرید و محصول درخواستی خود را استعلام و یا ثبت سفارش کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی شد مهترین نکات را در مورد کشمش عرق گیری بررسی کنیم و چه کشمشی برای مصارف مختلف صرفه اقتصادی دارد و وزن دانه را در تناژ کشمش افتابی  بررسی کردیم که چه تاثیری بر سنگینی بار کشمش دارد و برای مصرف کننده صرفه اقتصادی با خرید کشمش افتابی بی هسته می باشد.

حال نظرات متفاوت هست و اگر سوالی داشتید و در کامل تر کردن این مطلب ما را یاری کنید

همیشه موفق و سلامت باشید

 

در شرکت بازرگانی ابادگران  انواع  مویز و کشمش افتابی  بی هسته با کیفیت  مستقیم از کشاورز به صورت تناژ خریداری می شود و ما محصول باکیفیت را اتخاب می کنیم و ارائه می کنیم و برای سفارش محصول می توانید تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتون کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *